Brinums, saprotama lieta, nenāca uzreiz, krietni ilgu laiku izmēģinājos krustu - šķērsu (arī internetā meklējot, kā citi darbojas), pie apmierinoša rezultāta nonācu pavisam nesen, kad pa savam ''sagremoju'' visu informāciju.Pats apstrādes process nav nemaz tik sarežģīts, bet arī ne vienā teikumā aprakstāms. Laikam tam nāktos veltīt veselu tēmu ( pārsteidzoši, ka tādas vēl nav... nav dūšas vai intereses?...). Visam pamatā ir mazliet netradicionāls skatījums : ir galvenais objekts - zv-nes utt., un ir fons - un tajā tad arī ir viss ''kvifs'', ja viņš ir labi ''izstrādājies'' (pie pareizas maksimālās ekspozīcijas), tur ir ne tikai fototrokšņi, bet sava artava arī lietderīgās informācijas, piem., vājās, ''neizvilktās'' fona zvaignes, miglāji, vienkāršākais piegājiens - ar vieglu roku ''nošņāpt'' visu nost ( ar ''leveļiem'' un citiem ''instrumentiem''), par labu galvenajiem objektiem. Tā teikt : ir problēma?... "šņakt''... nav problēmas! Bet var pie fona piestrādāt atsevišķi. Photoshop-ā ir vairāki pikseļu sapludināšanas '' instrumenti'' , bez parastajiem ''Blur'' arī Noise -> Dust & Scratches, kuru tad arī esmu iekļāvis apstrādes procesā pēdējos mēģinājumos. Dotajā apstr. etapā nav īpaši jāraizējas kā izskatās zvaigznes, galvenais, kas notiek ar fonu. Priekšstatu par kopainu dod '' fona'' ( ''papludinātā'') att. (slāņa) pārklāšana ar pamatattēlu (slāni), biežāk Layyer-> Multiply ( jo parasti attēlu pēc stakošanas ''laižu'' caur Shadow / Highlight , maksimāli izvelkot, kas izvelkams).
Atklāti sakot, nezinu, vai neesmu galīgi sajaucis galvu... Tas tā pirmajam ieskatam. Sakarīgāks izklāsts prasīs laiku sagatavoties... tātad laiku! Katrā ziņā tas nav pilnīgs un detalizēts izklāsts, tikai ātrs pārskrējiens pamatprincipiem.
Un vēl viens ''vājā" gala izvilkšanas piemērs : Gulbja zv-nājs , ''trīs vienā''

- gāzes difūzais miglājs, tumšais putekļu un vaļējā zv-ņu kopa.