Jaunākās ziņas

Astronomijas Skola: Saules vēja elektriskā bura

Publicēts: 17.04.2024
Liepājas Raiņa 6.vidusskola aicina skolēnus un astronomijas entuziastus uz "Astronomijas Skolas" attālināto nodarbību. Tā notiks piektdien, 19. aprīlī plkst.16:00. Temats: Saules vēja elektriskās buras testēšanas kubsats — Nano kosmosa kuģis Mēness orbītā (ESTCube-LuNa).
Astronomijas Skola: Kosmisko objektu fotometrija

Publicēts: 10.04.2024
Liepājas Raiņa 6.vidusskola aicina skolēnus un astronomijas entuziastus uz "Astronomijas Skolas" attālināto nodarbību. Tā notiks piektdien, 12. aprīlī plkst.16:00. Temats: Kosmisko objektu fotometrija.
Astronomijas Skola:  Kosmisko kuģu misijas uz Mēness

Astronomijas Skola: Kosmisko kuģu misijas uz Mēness

Publicēts: 3.04.2024
Liepājas Raiņa 6.vidusskola aicina skolēnus un astronomijas entuziastus uz "Astronomijas Skolas" attālināto nodarbību. Tā notiks piektdien, 5. aprīlī plkst.16:00. Temats: Kosmisko kuģu misijas uz Mēness.
LAB sanāksme - 2024. gada 3. aprīlī plkst. 18:15

Publicēts: 28.03.2024
Trešdien, 2024. gada 3. aprīlī plkst. 18:15 tiešsaistē notiks Latvijas Astronomijas biedrības sanāksme. Sanāksmes tēma - ESTCube-LuNa projekts.
Astronomijas Skola:  Ziemeļblāzmu veidi -  STEVE un SAR

Astronomijas Skola: Ziemeļblāzmu veidi - STEVE un SAR

Publicēts: 25.03.2024
Liepājas Raiņa 6.vidusskola aicina skolēnus un astronomijas entuziastus uz "Astronomijas Skolas" attālināto nodarbību. Tā notiks ceturtdien, 28. martā plkst.16:00. Temats: Ziemeļblāzmu veidi - STEVE un SAR.
Astronomijas Skola:  Kas jauns infrasarkanajā Visumā?

Astronomijas Skola: Kas jauns infrasarkanajā Visumā?

Publicēts: 19.03.2024
Liepājas Raiņa 6.vidusskola aicina skolēnus un astronomijas entuziastus uz "Astronomijas Skolas" attālināto nodarbību. Tā notiks piektdien, 22. martā plkst.16:00. Temats: Kas jauns infrasarkanajā Visumā?
Atveram Zvaigžņoto Debesi

Publicēts: 19.03.2024
2024. gada 21. martā plkst. plkst. 17:00 žurnāla veidotāji aicina uz 2024. gada pavasara numura atvēršanu. Tiešsaistes tikšanās laikā žurnāla veidotāji iepazīstinās lasītājus ar jaunāko žurnāla numuru. Pie mums viesosies fiziķis Andris Anspoks. Diskutēsim par Zvaigžņotajā Debesī publicēto. Lasītājiem būs tiešsaistes viktorīna ar balvām. Nenokavējiet…
Astronomijas Skola:  Citplanētu izaicinājums. Kā atrast otru Zemi?

Astronomijas Skola: Citplanētu izaicinājums. Kā atrast otru Zemi?

Publicēts: 7.03.2024
Liepājas Raiņa 6.vidusskola aicina skolēnus un astronomijas entuziastus uz "Astronomijas Skolas" attālināto nodarbību. Tā notiks piektdien, 8. martā plkst.16:00. Temats: Citplanētu izaicinājums. Kā atrast otru Zemi?
Astronomijas Skola:  Džeimsa Veba Teleskopa misija

Astronomijas Skola: Džeimsa Veba Teleskopa misija

Publicēts: 1.03.2024
Liepājas Raiņa 6.vidusskola aicina skolēnus un astronomijas entuziastus uz "Astronomijas Skolas" attālināto nodarbību. Tā notiks piektdien, 1. martā plkst.16:00. Temats: Džeimsa Veba Teleskopa misija
Astronomijas Skola:  Molekulāro miglāju mīklas

Astronomijas Skola: Molekulāro miglāju mīklas

Publicēts: 20.02.2024
Liepājas Raiņa 6.vidusskola aicina skolēnus un astronomijas entuziastus uz "Astronomijas Skolas" attālināto nodarbību. Tā notiks piektdien, 23. februārī plkst.16:00. Temats: Molekulāro miglāju mīklas.