Pierādīju Logiskā veidā ka tāds Lineārais Elektro motors ir iespējams veicot pāris aprēķinus ņemot pa piemēru vienu no labākās Motoru industrijas Lineārā motora parauga, proti Parker Trilogy I-FORCE IRONLESS motora kuram ir super augsts T/W reitings piemēram 210-4 modelim T/W sanāca 96 ( 494 N Max force dalam uz 0.51Kg svaru)

- Trilogy_I_beamMotor.gif (46.6 KiB) Viewed 18058 times
un kā var redzēt bildē to super labo rezultātu viņi sasniedza ar pinumu savīšanu ciešākā vijumā, proti 3 pinumus kas parati ir katrs pa sevīm tajos IronLess motoros šeit tie ir savīti apmēram tādā shēmā kā tas ir tajos kur ir dzelzs serde, uz kā uzvīt tos vadus tajā klasiskajā slēgumā, un šeit viņi izņem ārā to metala serdi un saliek pinumus vienā rindā dabūnot to pašu effektu + effektivitāti kas tajos smagajos ar dzelzs kodolu/serdi, bet svars ir daudz mazāks.
galvenā doma šeit ir tāda ka ja paņem šādu lineāro motora modeli ar esošiem prametriem un apmaina vietām ārējo Magnētisko U sliedi ar 2vām centra pinuma sliedēm, piemēram noliek divus kustīgās centra sliedes blakus vienu otrai un pa vidu laiž plānu PM magnētu sliedi tad pēc logikas vidējā magnētiskā sliede tiks grūsta ar tādu pašu spēku 494N kā pašlaik motora centrālā elektro magnētu sliede kas atgrūžās no 2vām PM magnētu sliedēm, un šeit pretējs variants un spēks uz PM sliedi būs identisks, bet tā lielā atšķirība ir tur ka PM magnētu sliede būs pēc svara vieglāka (es paņemu magnēt izmērus 34x243x6.35 mm ja magnēti ir 90% no tā laukuma (brīvās gaisa atsparpes varētu būt +-10%) ta tie svērs tikai 350 grami salīdzinot ar elektroMagnēt sliedi 510g un tad T/W ar magnētisko sliedi ta sanāk 141 un tas ir +46% pie sākotnējā T/w reitinga.
tālāk es salīdzināju PM magnētu Pievilkšanās Spēka / Laukuma attiecību, jeb cik liels ir magnētisma pievilkšanās spēks uz 1cm2 laukuma vienību un dažādiem magnētiem sanāca dažādi cipari proti 25.4x25.4x6.35 magnētam ar virsmas laukumu 6.45cm2 un spēku 11.9kg sanāk virsmas laukuma spēks 11.9/6.45=1.8 kg/cm2 tiem magnētiem kas ir plakanāki kā 38x38x6.35 virsmas laukums ir lielāks 14.51cm2 pie spēka 17.7 kg un tad sanāk vidējais spēks uz cm2 = 17.7/14.5=1.22 kg/cm2 kas ir krietni mazāk nekā biezākam magnētam, un tākā es nevarēju atrast tieši tādu magnēt izmēru kādi stāv tajā sliedē ta var pieņemt ka magnēts ar 34x34x6.35 varētu būt ar spēka laukumu ap ~1.4kg/cm2.
tālāk ka ir zināmi magnēta spēki var apskatīties cik stiprs magnētiskais lauks ir ELektroMotora pinumam, un tur sanāk tādi cipari kā motora vienas puses virsmas laukums ir 82.9cm2 un ja motora grūšanas spēks ir 49.4kg (ka strādā abas puses) ta vienai pusei tas ir 49.4/2/82.9 = 0.297 jeb ~0.3 kg/cm2 ja ierēķina arī otru pusi ta sanāktu kopējais 0.6kg/cm2 kas nozīmē to ka magnēts ir pa +130% stiprāks jeb 2.3x stiprāks par metāla pinuma spēku.
tas faktiski nozīmē ka industriālie elektro motori ir iestrādājuši drošības rezervi motoru dizainā un tā Max jauda ir 2.3x zemāka nekā PM magnēta Max pievilkšanas spēks, nu priekš Rakeš katapultas šo drošibas rezervi vaidzētu samazināt līdz kādiem pārdesmit % piemēram 0.3X no Max magnēt jaudas, ta vaidzētu dubultot ElektroMagnēta jaudu 2X līdz 1.2kg/cm2 kas nozīmētu ka manai PM magnēt lineārā motora T/W reitings pakāptos no 141:1 uz 282:1 un tas cipars jau ir tuvs Max ko var izspiest no tāda magnēta (magnētam ar 1.8kg/cm2 T/W reitings bīj 360:1) un protams ka ja ir iespējams kāpināt elektroMagnēta pinuma jaudu vēl tālāk ta var ielikt biezāku Pm magnētu kas atgādina vairāk kluci kur viss spēcīgākā magnēta markas N50 klucim T/w ir 453:1 un ta ar 30% drošibas limitu dabūtu dzinēju kura T/w ir 317:1

bet ja apskatās cik liels jaudas blīvums būtu tam kuba magnētam ta tur sanāk 8.5kg/cm2 kas ir 14x vairāk nekā elektromagnētam(ar abām pusēm)
Atradu jaunu magnēta spēka parametru kas raksturo kopējo magnētisko vilkšanas spēku no 2vām pusēm, un izrādās kas velkot no 2vām pusēm šiem plakanajiem magnētiem spēks pieaug daudz vairāk, proti parastam magnētam 25.4x25.4x6.35 2 plākšnu pievilkšanas spēks ir 33.3kg pēc šī magnēt veikala kataloga
http://www.kjmagnetics.com/proddetail.asp?prod=BX0X04 bet ja magnēts pievelk klāt metala plāksni no vienas puses tā spēks ir tikai 13.6kg starpība ir liela !! 2.4X un tas nozīmē ka tam plakanajam magnētam energijas blīvums ir daudz augstāks ja to izmanto konfigurācija ka tas ir pa vidu 2 elektroMagnēt Sliedēm, un ta magnēta kopējais abu pušu spēka /laukuma vienība ir 5.16 kg/cm2 un intresanti ka tas lielums tuvujoās kvadrāt magnētam, un dīvaini ir tas ka kvadrāt magnētam spēks pievelkot no vienas puses vai abām kopā ir viens un tas pats, proti nav starpība vai velc no 1 puses vai no 2vām vairāk ārā dabūt tur nevarēs, bet plakanajiem šī starpība ir ļoti liela.
karoči izrēķināsu vēl Plakano magnētu T/W tātad magnēts 25.4x25,4x6,3 = 4.09 cm3 x7.4g/cm3 = 30.31 grams un ja tam kombinētais PullFOrce ir 33.3kg ta 33.3/0.03031=1098 (T/W)
vells parauj tas tik ir cipars !!!.
nu ja tas patiešām ir tā ta šaubu nav ka var uztaisīt vismaz 500:1 T/w reitinga ElektroMagnētisko katapultu kur magnēti stāv uz raketes, un ja laiž raketi ar 90m/s/s paātrinājumu reālais 10G paātrinājums ta magnēt motora svars būs 1/50 no kopējās rakeš massas, kas ir pieņemams lielums un nenoslogos raketi pārāk smagi pēc katapultēšanas.
un tas nozīmē ka elektromagnētiskā sliede ir jāpārslogo par 200% no Max pīķa jaudas, ko var izdarīt ja sliedi atdzesē ar šķidro Slāpekli, ta varētu izpiest 3x lielāku jaudu jeb 49.4*3= 148 kg jaudu no itkā 350g magnētiem (pa vecam) bet pa jaunam magnētu massu varētu mierīgi samazināt pa 2x jo no divām pusēm tie ir virs 2x jaudīgāki, un tad ja magnēt sliede svērtu 175g mēs iegūtu T/W reitingu 148/0,175= 846 (ar veco megnēt biezumu 422 kas arī būtu OK) visticamāk ka ta tas cippars varētu būt ap 400-500 robežās kas ir droši iespējams (puse no Max iespējamā).
nu izskatās ka ja labi vēlās var atrast risinājumu vismaz uz papīra un logikas balstītu kā tās raketes katapultēt
