ideja: paš būvējošs, nojaucošs, stabilizējošs 3-6km tornis

Lidojošie, rāpojošie un statiskie mehānismi un tajos izmantotās tehnoloģijas, kas paredzētas tuvējā un tālā visuma izpētei

Re: ideja: paš būvējošs, nojaucošs, stabilizējošs 3-6km torn

Postby Epis » 31 Oct 2010, 12:19

es tā domāju par šiem konceptiem un reāli uztaisīt varētu tikai ko ļoti vienkāršu, tas arī pēc tā KISS principa jo vienkāršak jo drošāk, lētāk un labāk, un tad mana versija būtu šāda:
tātad VCCW tipa dzinējs bez nozzle, jo tās vietā būs tālāk novietota tā gaisa vēcēj truba, un tā principā ir spējīga funkcionēt kā tā nozzle(sprausla) atmosfēras apstākļos, vienīgi priekš vakuma tad laikam kautko vaidzētu, jā nu tad sanāktu tā kad vienu vakuma geometrijas sprauslu, bet sākumā ja ko taisa priekš atmosfēriskiem lidojumiem tad var arī bez !
iekšējais cirkulējošis šķidrums būtu ūdens ar recirkulācijas opciju, tas nozīmē ka sāk rotēt no āras uz iekšu un centrā tiek iesūkts lai atkārtoti izmantotu, tas domāts priekš atmosfēriskā lidojuma režima jo dzinējs tagat ir pulsējoša tipa un degvielas iesmidzināšana nebūtu nepārtraukta, bet gan perjodiska, piemēram ar intervālu 1/4 jeb 1laika vienība ir iesmidzināšanas cikls un 3 laika vienības būs detonācijai un dzesēšanai (cik ātri tā izdegs un cik ilgi dzesēsies nezinu bet perjods būtu tāds laikam dēļ tā ka būs 4 dzinēji uz lidmašinas un degvielu iesmidzinās viens 4 cilindru pumpis kur katram cilindram savs motors un līdz ar to sanāks tie laika intervāli 1/4, un jā pumpji būtu 2vi katram šķidrumam savu.
un tākā degvielu padod perjodiski tad recirkulējošais ūdens tajos iesmidzināšanas brīžos un brīzos pēc detonācijas kalpos kā dzesētājs, un detonācijas laikā ūdens būs arī kā papild reakcijas masa, jo atmosfēras lidojumā galvenais raketei ir zemāku izejas gāzu ātrummu un vairāk reakcijas massas, un pie detonācijas daļa ūdens noteikti ka iztvaikos un aizplūdīs, tā padomājot varētu ūdens vietā mierīgi likt LOX bet LOX salīdzinot ar šķidru ūdeni ir grūtāk uzglabājam un tehnologija kā tāda sarežgitāka un bīstamāka, un ūdenim kā tādam nevaig vispār nekādus konteinerus jo to var sasaldēt klusī un lēnām no viena gala kausēt un ņemt priekš tā dzinēja dzesēšanas, un piemēram ja rakešLidmašina sāktu savu lidojumu ziemā kad ārā tempertūra ir zem 0 grādiem vai arī kādi +5 līdz pat +10 tad tādam ledus klucim patiešām nevaig nekādas tvertnes, termo aizsardzības utt..
domājot par ūdeni ienāca prāta doma, kādēļ gan to nevākt no atmosfēras, jo piemēram pie 30 grādiem un 100% mitruma 1m3 gaisā ir 30,4grami ūdens un ja lidmašina lido ar ātrummu 1000km/h jeb 277m/s tad no m3 var savākt 8.3litrus ūdens, nemaz nerunājot par versiju ja lido pa lietu tad tā ūdens būs vēl vairāk, bet ja runā par tādu normālu mitrumu kas ir mākoņos tad sanāk tā ka tie lietus mākoņi pēc blīvuma ir vieglāki nekā gaiss, līdzarto mazāka gaisa pretestība, izņemot momentu kad list lietus, tākā lidot caur 60-80% mitruma mākoņiem būs vieglāk nekā caur sausu gaisu + Var pa ceļam savākt ūdeni lai nebūtu jānesā līdzi, vismaz uz kādiem % samazinātos līdzi nesamā ūdens massa, vai arī ja sanāktu laba trajektorija, pa mākoņiem tad nogādātā krava orbītā butu lielāka un daļa no tās būtu ūdens, kas ir visur nepieciešams.
un ūdens vākšanai varētu izmantot nevis tur speciālus dzinējus, bet vienkārši lidmašinas airodinamisko virsmu ieskaitot spārnus, ieprojektējot tajā tādas kā V veida līnijas, kas sakoncentrē gaisu vienā punktā un tad tur centrā caurumu pa kuru varētu sūknēt iekša, vainu tīru ūdeni, vai arī mitru gaisu no kura tad ar centrifūgu izspiest ūdeni, jo ūdens šķidrā veidā ir smagāks par gaisu un lidojot mitrumā ūdens varētu sakondensēties pret lidmašinas korpusu un notecēt lejā, vārdsakot man īsti nav skaidrības līdz galam kā to varētu darīt, bet gan kau ka var. un tādejādi varētu paņemt no gaisa reakcijas massu, priekš raketes. paugstinot tās effektivitāti.
Epis
Brūnais punduris
Brūnais punduris
 
Posts: 146
Joined: 09 Sep 2010, 12:59

Re: ideja: paš būvējošs, nojaucošs, stabilizējošs 3-6km torn

Postby asgard » 31 Oct 2010, 15:51

No citas puses skatoties - varbūt vispār nav jēgas ķerties pie izsmalcinātiem tehniskiem risinājumiem orbītas sasniegšanai un nekas vairāk par 2 pakāpēm, labi daudz raķešdegvielas un pamatīgiem dzelžiem nav vajadzīgs. Un ietaupītos līdzekļus izmantojam kosmosa dzinēju un kodolreaktoru tehnoloģiju pilnveidošanai bez kuriem nopietnas misijas uz saules sistēmas nomalēm un kosmosa resursu apguve nebūs iespējama.

http://www.astronautix.com/lvs/searagon.htm
http://www.optipoint.com/far/far8.htm
User avatar
asgard
Brūnais punduris
Brūnais punduris
 
Posts: 175
Joined: 14 Nov 2008, 01:40

Re: ideja: paš būvējošs, nojaucošs, stabilizējošs 3-6km torn

Postby peleks » 31 Oct 2010, 16:15

es saku - gara sliede un ar magnētu uztriec augšā, nevajag paatrināt kuģi līdz vajadzīgajam ātrumam uzreiz, bet gan pakāpeniski, sliede varētu būt arī kaut liels aplis, pa kuru ieskrienās, tad kā dzelzsceļam vnk piebīdās cita sliede klāt, kas uzšauj tevi LEO, a tur tālāk jau visi wasimr u.t.t. strādā :) viss ko vajag ir liels daudzums elektroenerģijas, kuru savākt nav problēmu :)
TS 250/1250, TSOAG16mm,HEQ5, Nikon D7500, ZWO Asic120mm, Atik 490exm
User avatar
peleks
Melnais caurums
Melnais caurums
 
Posts: 992
Joined: 03 Jan 2010, 13:06

Re: ideja: paš būvējošs, nojaucošs, stabilizējošs 3-6km torn

Postby Epis » 01 Nov 2010, 01:01

domāju domāju par to savu dzinēj versiju un to kur ņemt to gaisa reakcijas massu un izdomāju ka optimāli šos dzinēju būtu izvietot lidmašinai pa vidu platākajā vietā tā lai varētu izmantot lidmašinas korpussa beigu daļu priekš tās gaisa trubas, un tad vaidzētu tikai ārējo trubas daļu pielikt, kā papild massu,tas tāds viens variants, vēl variants ka tā gaisa garā truba pate pa sevīm varētu būt caurumaina, jeb kā režģis, tas samazinātu kopējo trubas massu, un tas gaiss zem spiediena tāpat nekur ārā baigi neizies caur tiem caurummiem vismaz kustoties ar tik lieliem ātrummiem tā truba no gaisa gāzu viedokļa liksies kā pilna truba, varbūt minimāli kādi pāris procenti izies cauri un tos varēs tad uztvert kā zudumus, bet tākā trubas massa būs 2x mazāka tad tā arī varēs būt garāka, lielāka, jo galvenā jega tai trubai ir novirzīt gaisu parizā virzienā, + siets ātrāk atdzissīs, vēlāk uzzīmēšu, man te vēl ideja tajā sieta gēometrijā tam loksnēm vaidzētu būt lenķī tā lai tas varētu no ārpusses pats par sevīm iesūkt gaisu iekšā, un izejošām gāzēm radīt pretējus apstākļus tās virzoties ārā tad netiktu salīdzinot ar parasto variantu, šitā vispār ir intresnta ideja.
Epis
Brūnais punduris
Brūnais punduris
 
Posts: 146
Joined: 09 Sep 2010, 12:59

Re: ideja: paš būvējošs, nojaucošs, stabilizējošs 3-6km torn

Postby Epis » 02 Nov 2010, 18:46

paintresējos internetā par tām rakeš degvielām un kuras ir viss vienkāršam un drošāk izmantojamas, arī tehnologiski lētas, un tās protams ir nekriogeniskās, un pēc Lētuma viss labāk sanāk NOP ( nitros Oxide + Propan) kombene, propana vietā var ņemt arī parasto saškidrināto gāzi, kur klāt ir butāns, vārdakot 2 gāzes gāloni kurus var nopirkt pa lēto, un ISP šai NOP degvielai bīj pie 300s laikam tad kad nedaudz atdzesētas un šķidrākā formā.

reku laba litretūra par rakešu lētumu "MAX paylode per launch Dollar" http://www.neofuel.com/optimum/

īstanībā internetā var atrast diez ko daudz youtube vidakus kur garažas stillā ar 2 baloniem N2O un propana darbina tādu pašķilētu raketi, tur viņiem isp ap 180s 250s, bet nu tā tālu tikt protams ka nevar, bet ja izmatot šīs 2 lētas degvielas kombinācijā ar Pulse detonation engine (PDE) domāju ka ja izdodās apvienot rakeš VCCW ar PDE + pacelšanās gaisā kā lidmašinai tad sanāktu tīri laba kombinācija, jo PDE isp būs virs 2000s un ja ar tādu īsp varētu tikt kautvai līdz Mach2-3 un uzņemt solīdu augstumu 20-30km tad tālāk ar rakešdzinēju kaut arī zemu 300s ISP varētu normāli tikt līdz LEO, un pats galvenais ka šajā kombinācijā ir Lēta degviela + pate tehnologija ir Lēta, un pēc viena PDF Report raksta "THe Nitros oxide propane rocket engine" tas ir kautkāds pētijums DARPA veikts 2001 16 august tur ir apskatīts šitas N20+propan dzinējs un tur tam dzinējam nebīj vaidzīgi turbo pumpji, jo balonos iekšejais spiediens ir lielāks nekā rakeš degšanas kambarī, līdz ar to pietiek ar regulējamiem vārstiem, un vēl tur viņi baloniem samazināja tempertūru lai varētu lietot zemāka spiediena balonus, un tas samazināja pašu balonu massu un palielināja raketes parametrus, un tur bīj dažādi drošibas faktori, un tā tālāk kas tajā rakeš būvē ir galvenie sadārdzināšanas avoti, proti jo vienkāršākas sistēmas, ar mazāk bīstamām degvielām jo letākas vienkāršākas ir pārējās tehnologijas, + mazāk parametri jāpārbauda pirm palaišanas, jo pirms palaišanas tā sistēmu pārbaude ir arī viens no sadārdzinājuma iemesliem, proti jo mazāk cilvēku vaig lai visu pārbaudītu 2-3 reizes jo labāk un lētāk.
tatad lai samazinātu LEO cenu jābūvē raketes uz lētākām degvielas tehnlologijām, kā N2O+Propan + lidmašinas stila rakete, jo tad var izmantot mazāk jaudīgu rakeš dzinēju airodinamiskā horizontālā pacelšanās ir energo efektīvāka, nekā vertikālā

man te tā doma tāda ka tam dzinēju idejas modeli labāks būtu Butāns, jo tas ir šķidrs līdz -0.5C un zem maza spiediena kā šķiltavās arī šķidrs pie 20C, jo manam dzinējam nebūs vaidzīgi tie lielie iesmidzināšanas spiedieni, jo šeit pulsējošā režimā degviela varēs ietecēt vispār bez nekāda spiediena, kā mašinai karorātoa motoros degviela pate ietek, līdz ar to nevaidzēs nekādus pumpjus viss būs pašplūsmā vienīgi tos vārstus digitālos kas varētu tā ātri ātvērt un aizvērt teiksim 5ms (200Hz frekvencē strādāt) un būtu tā kad būtānu tajā dzinējā lietu iekšā šķidru (ganjau viņš pats izgarotu), bet NOX zem spiediena kā gāzi laistu par to VCCW cirkulējošo ārējo sienu, a varbūt vaig otrādies, īstanībā ja ko tādu taisītu ta varētu megināt gan tā gan tā, un to gaisa trubu vaidzētu taisīt no kevlāra, jo tam ir liela triecien izturība, labāka nekā carbon fiberim, vienīgi pašu sākumu vaidzētu no karbona lai pie virskaņas ātrummiem varētu izturēt tās lielās tempertūras, un tam aplim arī varētu nodrošināt kādu dzesēšanu ar N2O vismaz tajā vietā kur ārējā truba velk iekšā gaisu.
un vispār viss tas cilindrs varētu būt kevlāra drebe ar cietu karbona sākumu, un drēbei beigās būtu paplašinājums kā raketes sprauslai es vienā pdf papīra par tiem PulseJEt dzinējiem lasīju ka tāds paplašinājums piedod ISP, bet smazina trust spēku tas laikam dēļ sliktās airodinamikas + lielākas gaisa massas ar ko jāpielida visa truba, un kevlara drēbe varētu būt kā laikā jo airodinamiku tā nesamazinātu jo gaisa plūsma to salocītu, bet kad sprāgtu tad atlocītos un izveidotu to papild sprauslas formu, protams pie šādas locišanās drēbe ilgi neturēs un sāks plaisāt un dilt, bet cik tad vaig tādai lidmašinai kādas 5-10 minūtes vien būs jāiztur kamēr sasniegs tos vaidzīgos MAch ātrummus un augstumu un pēctam jau būs vienalga un īstanībā tā kevlāra truba varētu pate pa sevīm nodegt, un tad paliktu tikai karbona gaisa vācējs ar dzesi kas varētu turēties pie lielākiem MAch ātrumiem un iedot blīvāku gaisa masu pret ko raketei atsperties, un ar laiku tas arī varētu nodegt pie kādiem Mach6 un tālāk jau tikai rakete bez pulsēšanas režimiem.
Epis
Brūnais punduris
Brūnais punduris
 
Posts: 146
Joined: 09 Sep 2010, 12:59

Re: ideja: paš būvējošs, nojaucošs, stabilizējošs 3-6km torn

Postby asgard » 03 Nov 2010, 20:43

Domāju ka pats galvenais ir lai dzinēju sistēma, kas to degvielu izmanto būtu maksimāli lēta un vienkārša jo dagviela sastāda tikai niecīgu daļu no kopējām izmaksām. Tāpēc jau krieviem bija ļoti populāri izmantot hipergoliskās degvielas jo visa konstrukcija ļoti vienkāršojās - atgriez tik 2 ventiļus un ir uguns, ja degvielu padod pa tiešo no tvertnēm zem spiediena tad vispār dzinējsistēma kļūst tik vienkārša cik tas vispār fiziski iespējams. Apollo mēnesmoduļa dzinējs strādāja pēc šāda principa un testos tika iedarbināts tūkstošiem reižu bez nevienas neveiksmes. Mīnuss ka šīs degvielas ir toksiskas kas sadārdzina to izmantošanu.

Principā ja izmanto degvielas padevi degšanas kamerā zem spiediena no tvertnēm tad vairs nav tik būtiski kādu degvielu lieto, jo raķešdzinējos viena no dārgākajām detaļām ir tubopumpis kas arī dažkārt mēdz eksplodēt.

Tapēc jau man tik ļoti patīk Sea Dragon smagā nesēja koncepts ka tur viss ir maksimāli vienkāršots, pati raķete tiek būvēta kuģubūvētavā no tērauda un palaista pa tiešo no jūras, atkrīt visa dārgā specializētā sauszemes infrastruktūra. Kuģubūvētavas kas to spētu uzbūvēt jau eksistē un bieži vien atrodas dīkstāvē, jūras velkoņi lai nogādātu uz starta vietu arī ir, vienīgais kas būtu jābūvē no jauna ir sašķidrinātā O2 un H2 tankeris, bet arī to varbūt varētu bāzēt uz kāda jau eksistējoša LNG tankera dizaina. Pie tam jūras starta gadījumā var palaist tieši no ekvatora maksimāli izmantojot Zemes rotāciju savā labā. Ja vēl izdodas abas pakāpes atgūt tās pārāk nesabojājot tad izmaksas kristos vēl vairāk un tāda lieta kā, piemēram kosmosā bāzētas saules spēkstacijas sāktu kļūt ekonomiski izdevīgas.
User avatar
asgard
Brūnais punduris
Brūnais punduris
 
Posts: 175
Joined: 14 Nov 2008, 01:40

Re: ideja: paš būvējošs, nojaucošs, stabilizējošs 3-6km torn

Postby Epis » 04 Nov 2010, 15:01

izdomāju kāda būtu Optimāla forma tam manis izdomatajam kombo rakeš VCCW, ramJet, vispār tas nosaukums varētu būt tāds(Pulse VORTEX Detonation cold Ramjet/Rocket engine)™ jeb PVDCRR ™ :D
darbības princips šāds, centrā ir VCCW rakete (parastā, ar elektriskās arkas aizdedzi, lai varētu pulsēt līdz pat kādiem 500Hz) un apkārt dzinejam ir tāda lodes formas čaula ar airodinamisko vītni, ar ļoti lielu soli, solis būtu apmēram 2x vitnes garummam, līdz ar to katra vītne apvītos tikai pa 180 grādiem, un pašā spicē degvielas iesmidzināšanas atvere, pa turieni tiks ar impulsiem lieta degviela (propans) šķirā veidā ar piemēram -180C tempertūru (kušanas tempertūra propanam ir -187C) degvielas primārā missija ir atdzesēt ārējo Carbon Fiber vītnes konussu + nedaudz samaisīties ar ienākošo karsto gaisu, bišķi to atdzesēt līdz kādiem 400C, jo Propanam aizdegšanās tempertūra (flash Point) ir -104C, bet auto aizdegšanās, (AutoIgnition) 540C, līdz ar to ja propāns nesakarsīs līdz tiem 540C tad viņš automātiski nesadegs vēl neieejot dzinejā, tākā ārpus dzinēja nekas nedegs, un ārējam gaisa savācējam priekšā arī identiska sistēma kā centra vītnes konusam tikai tie degvielu iesmidzinātāji būs vairāki pa apli un tajās vietās kur sākās vītnes spārni.
tātad ideja tur vienkārša gaiss ejot iekšā saskarās ar tiem airodinamiskiem vītnes spārniem pa kuriem tek šķidra degviela, tad gaiss tur sakompresējās, maina savu kustības virzienu, un ejot dzinēja centrā gaisa kustība ir rotējoša, tā mēs iegūstam rotējošu gaisa/degvielas tornādo taisni dzinēja centrā, un centrālai dzinēja daļai vaidzētu arī vortex stilla dzesētāju ārējam apvalkam (pretējā virzienā iespējams izmantojot šķidro -180C propānu, vai N2O(-160C)), tā lai pie detonācijas apvalka tempertūra nesansiedz tukstošiem grādu, domāju kādi 400-500C varētu sasniegt un tas būtu normāli, un nobeigumā protams nekādas dzesēšanas un parasta izejas truba.
tātad sanāks tā ka būs 2vi auksto gāzu vortex kambari, viens reketei otrs RamJet turbīnai centrā, un degvielas ismidzināšanas sistēmas 3, viena raketei un 2vas Ramjet (no ārpuses gaisa savācējā centrā un ārējā daļā)
un būs pulsējoš darba režims kad dzinējs ies RAMJET režimā, lai nebūtu detonācijas ārpus dzinēja centra, jo degvielu lies no ārpuses, un ja nepārtraukti to darītu tad liesmas vis ticamāk ka izietu atpakaļgaitā ārpus centra un tad viss usprāgtu.
dzinējs būs super viegls, jo pateicoties arējai dzesēšanai tempertūras būtu ļoti zemas, salīdzinot ar parastiem dzinējiem, līdz ar to derētu kompozītmatreāli kā Kevlārs, un carbon fiber, pilnīgi iespējama kombinācija Kevlar/carbon audums, jo kevlaram ir laba triecien iztufiba, bet karbonam ir lielāka cietība, un lielāka termo izturība, vārdsakot viss dzinējs no kompozīta, ar pāris bleķa detaļām, svērtu kapeikas salīdzinot ar kādu turbīnu, vai pliku raketi.

tāds būtu mans Futūristiskais PVDCRR ™ SSTO lidaparāta dzinējs, kur izmato aktīvo Vortex aukstu gāzu dzesēšanas sistēmu un tā tālāk. nu kā jums !!
tākā tur ir kompozīt matreāli tad pilnīgi iespējams ka katram lidojummam vaidzētu jaunu dzinēju, un dzinēju nomaiņa būtu lēts pasākums, un pats dzinējs jeb kompozīt čaula arī lēta, pārējā lidmašina protams daudzkārt izmantojama.
Epis
Brūnais punduris
Brūnais punduris
 
Posts: 146
Joined: 09 Sep 2010, 12:59

Re: ideja: paš būvējošs, nojaucošs, stabilizējošs 3-6km torn

Postby Epis » 05 Nov 2010, 17:55

Atradu Pdf, "Evaluation of Vortex Chamber Concepts for Liquid Rocket Engine Applications"
http://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi. ... 027873.pdf
kur šitās idejas Nasā 1999 gadā tiek aprunātas, un arī tiek runāts par hibrīd RAMJET vortex dzinēju, jeb kā viņi paši sauc vortex combustion ramjet (VCRJ) un hibrīds saucās Rocket-based combined-cycle engines (RBBC)
vēl minēts minēts dzinēju projekts: DRACO (Demonstration of Rocket and Airbreathing Combined-cycle Operation).

vārdsakot par šādām idejam, conceptiem kā apvienot ramJet ar rakeš dzinēju un pielietot tur tos Vortex principus jau ir domājuši, un kautkādā līmenī veikuši izpēti, tākā idejas ir reālas, bet nez kādēļ viņi tur nekur tālu nav ar tām tikuši, iespējams pie vainas tā laika datorprogrammas, un tie šķidrumu dinamikas simulātori, kas tajā laikā protams bīj mazjaudīgi, tagat mūsdienās jau jau visādas teorijas un protramms ir daudz augstākā kvalitātē, un kompjiem jauda arī xxx reiz lielāka, un tagat šo ideju izpēte noteikti ka kautkur notiek.
pēc tā papīra manai pēdējai idejai atšķirīgais ir darbības režims (pulsējoš) un ramjet ārējā cirkuārā degvielas iesmidzināšanas un ierotēšanas ideja, tādu es tur vēl nēsu redzējis, lai kā tur arī būtu mana ideja ir uz pareizāka ceļa nekā tiem tur NASĀ tajos 99-2000 gados :D
Epis
Brūnais punduris
Brūnais punduris
 
Posts: 146
Joined: 09 Sep 2010, 12:59

Re: ideja: paš būvējošs, nojaucošs, stabilizējošs 3-6km torn

Postby Epis » 07 Nov 2010, 19:10

atradu lapu kur ir viekta izpēte par šādiem rocket based combines cycle dzinējiem, jeb vienkārši Ramrocket http://caius.utias.utoronto.ca/rbcc.html
pāris bildes no tā saita
Image
Image
Image

tur ir intresanti pētijumu par šito tēmu, tad vēl uzraku vienu 2004 gada prezentācijas papīru PROPULSION SYSTEMS FO R HYPERSONIC FLIGHT
http://ftp.rta.nato.int/public/PubFullT ... 116-10.pdf
tur arī ir pāris lapas par RAMrocket ideju un konfigurāicjām ar propeleru, ar vairākām centra raketēm, vēl ar reketi pulsējošā režimā, ja kas šitas ir manējais, tur teikt ka ja ieliek pliku rakeš dzinēju tajā airodinamiskajā trubā tad startējot no 0 tas papild labums (ISP pieaugums) būs ap 10% pie grūšanas spēka, bet ja raketi bliež pulsējošā režimā tad tā jauda palielinās par 90%, dēļ tā ka pulsējot vairāk gaisu var savākt un izsviest, un nav jau teikts ka pulsēšana nozīmē totālu dzinēj izsleggšanu, pulsēšana vāretu būt teiksim no 5% jaudas līdz 100% viļņveidīga augstā frekvencē,
un tagat tā lieta ir kļuvusi skaidrāka, un katkādu bonusu šitā var dabūt, ja ņem vērā to ka nevienā no tiem papīriem nebīj runa par VCCW rakeš dzinēju un tās dzesešanas sistēmu gan pašā raketē gan arī gaisa trubā, un līdz ar to ja piemet klāt šitās tehnalogijas tad tādas idejas varētu realizēt SSTO.
Epis
Brūnais punduris
Brūnais punduris
 
Posts: 146
Joined: 09 Sep 2010, 12:59

Re: ideja: paš būvējošs, nojaucošs, stabilizējošs 3-6km torn

Postby Epis » 09 Nov 2010, 15:59

Uzīmēju savu pēdējo raketes versiju kas ir TurboRocket, bet tā turbīna tur ir vienkāršāka, proti tie spārni ir raketes aizmugurē pie izejas sprauslas, un tā ir daļa sprauslas ja tā var teikt ar turbīnas lapstiņām uz tās, nu es tur tā brutāli tos turbinas spārnus uzimēju, bet idejai vaidzētubūt saprotamai, un tā visa papild turbīna protams ka būs svarā viegla, un dod vaidzīgā gaisa kompresiju pie starta un atmosfēras režimā, un tākā tā turbīna ir tieši uz raketes uzmaukta tad tās muža ilgums būs ļoti īss kādas 60-120 sekundes līdz ar to motors atradīsies uz raketes, nevis lidmašinas, un startēs kā rakete pēc raketes trajektorijas, un tās 60 sekundes-90 vai cik tur sekundes kamēr rakete lido caur atmosfērai tad arī būs tas darba laiks kombinētajam atmosfēras/raketes ciklam, motoram vaidzētu būt pēc svara massas attiecības ne vairāk kā 2x mazākai nekā parastai raketei, bet ISP it sevišķi startam no zemes un līdz kādiem Mach cipariem ļoti lielam virs >2000s varbūt pat kādi 3000-4000 jo rakete ies pulsējošā režīmā, kas palielina to Air_augumention effektu (pat bez ventilātora) + protams ventilātors iedos savus 2-3X jaudas uzlabojumus, un vēl dzesēšanas sistēma, jeb tās vītnes ieliku lai tam šķidrummam būtu savs ceļš un tākā tas ceļš ir patiešām ļoti garš tad vaig kādu aizsardzību, kaut nelielu un šitās rievas arī radīs papild turbulenci dzinējā, kas veicinātu degvielas/ gaisa + rakš gāzu maisīšanos un pēc to grudro PDF papīru teiktā tad turbulentākā vidē viss labāk samaisās, un ir lielāka effektivitāte+ nav vaidzīga vairs tik gara tā gaisa truba, un man pat liekās ka man tur tā truba ir iezīmēta pa garu, un varētu būt 1-2 Dieametra garumā, man liekās ka savā zīmējumā varētu par 1/4 daļu mazāku to trubas garumu nogriežot nost izejas galu, kas kopā samazina dzineja massu. un galvenie massas samainājumi ir uz aktīvās dzesēšanas rekina.

Asgard ja tev ir laiks apsties Orbiterā cik parastā rakete varētu uznest lielu kravu ja starts tai būtu kādos 20+ km augstumā ar ātrummu kādi Mach 3-4 ?? jo līdz tādam augstumam man liekās ka varētu iet tā gaisa/rakeš režima kombinācija.
Turbo_rocket_TOP.png
Turbo_rocket_TOP.png (331.71 KiB) Viewed 13590 times

Turbo_rocket_Outside.gif
Turbo_rocket_Outside.gif (156.31 KiB) Viewed 13590 times

Turbo_rocket_inside2.gif
Turbo_rocket_inside2.gif (212.1 KiB) Viewed 13590 times
Epis
Brūnais punduris
Brūnais punduris
 
Posts: 146
Joined: 09 Sep 2010, 12:59

PreviousNext

Return to Tehnoloģijas

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron