skatos ka Nasa forumā bieži pie advancētajiem konceptiem piemien to SKYLON rakeš SSTO lidmašinu, un es tad padomāju kā būtu ja viņi to SEbre dzinēju pārtaisītu par SEBR/LANTR/VCCW stila dzinēju, atšifrējumā tā dzineja rakeš motoru sadaļā būtu NTR kodols ar pievienotu VCCW degšanas kambari izejā, tākā tajā manā bildē, kur NTR jaudas MAX būtu 1/3 no kopējā rakešmotora jaudas, tākā NTR kodola izmēri būtu 3x mazāki nekā tīrā NTR rakeš stilā, + mazākām NTR jaudām,šadā lidmašinas scenārijā nepieciešamā Rakeš motoru jauda ir 1:1 (lidmašinas masa/Jauda) salīdzinājumā parastām raketēm tā ir 1:3 tātad tur vaig 3x jaudīgākus dzinējus, un visie labi saprot kad NTR kodols ir ļoti smags, ar sliktu Masas/jaudas attiecību, līdz ar to Skylone scenārijā NTR jauda būtu 3x3=9X mazāka nekā parastā Rakeš NTR scenārijā.
Tas nozīmē to ka Skulon darbotos ar 9x mazāk kodoldegvielas, + drošiba būtu daudz augstāka, jo Skylone ir lidmašina, līdz ar to jebkurā momentā tā var apstādināt dzinējus un laisties lejā atpakaļ uz bāzi, pārtraukt missīju, manā dzinēj scenārijā kur būtu iespējama 3 režimu Operācija,proti NTR H2 Tīri NTR jauda, NTR+H2 + LOX miksētais režims un NTR OFF, kur jauda nāktu no LOX/LH2 parastais rakeš režims, tākā ja kautkas notiek ar NTR dzinēju tad to var droši Slēgt ārā, un turpināt ceļu līdz LEO bez tā, ja tiek paredzēta papildus degvielas rezerves tvertne šādam mixētam scenārijam, tad veiksmīga NTR kodola darba rezultātā to papildus degvielas tvertni varētu atstāt LEO pie degvielas DEPO novietnes, svakārt ja tā tiktu iztērēta lidojuma uz LEO laikā tad nekā.
Tākā šādas Rakeš lidmašinas scenārijā drošibas līmenis ir krietni augstāks, + tas arī atiecās uz lidaparāta izstrādi un viņa testēšanu, proti skylon tur ir 8 rakeš motori, un sākumā izstrādes stadijā var ielikt 2vus NTR hibrīd motorus, tas nozīmētu to ka test lidojuma laikā varētu tos NTR dzinējus ueslēgt un izslēgt vairākas reizes, + pakāpeniski mainīt viņu ražoto energijas apjomu, un testēšana būtu kā parstajām lidmašinam kur jānolido konkrēts stundu skaits, un tad skatās kā visas lidmašinas detaļas panes darba slodzi, nevelti lidmašinas ir drošākais transport līdzeklis jo tie standarti ir ļoti augsti, + testēšana ir ilga, līdz ar to integrētu NTR hibrīd mazjaudas dzinēju pēc ilgām testēšanām reālos lidojumos varētu uzskatīt pa drošu, tehnologiju + par to arī pārliecināt cilvēkus ka tā ir droša tehnologija.
piemēram pirmajos lidojuma testos kur 2 no 8 būtu kodoldzinēji (4x mazāk nekā pilnā dizainā) kodolmatreāla apjoms ko lidmašina nestu būtu 9x4=36X mazāk nekā ja testētu LEO kodoldegvielas NTR Raketi. Es personīgi neatbalstītu tādus rakeš testus viss iet uz pilnu banku, ielādē tonnas urāna, un laiž gaisā uz 100% pilnu jaudu

, bet ja runa ietu par pārdesmit Kg (zem 100kg) kodolmatreāla kur testos reaktora jaudu pakāpeniski celtu, katrā testa reizē, tad tīri cilvēciski šādus testus varētu atļaut, jo būtu laiks pēc katra testa veikt inspecijas, novērtējumu, apstrādāt savāktos datus, utt..,
tākā principā sanāk tā ka rakeš lidmašinas ir vienīgā tehnologija kura varētu integrēt mazjaudas kodoldzinējus, kurus cilvēki varētu lēnām akceptēt, un pieņemt kā drošu tehnolgoju.