NASA meklē sliņķus!!!

Publicēts: 8.05.2008

Apnicis mācīties, strādāt? Vispār viss apnicis? Gribas gulēt un neko nedarīt? Vai zinājāt, ka NASA meklē tieši jūs, lai par gulēšanu samaksātu 5000 USD mēnesī?

Nu ko, ja tiešām esat gatavi parakstīties uz gulēšanu, sāciet pakot somas un dodieties uz Hjūstonu. Ja izrādīsieties labs kandidāts, saņemsiet 17 000 USD par 90 dienām gulšņāšanas.

Šis gultas-atpūtas eksperiments tiks veikts Cilvēku izmēģinājumu laboratorijā Džonsona kosmosa izpētes centrā. Izpētes mērķis ir noteikt mikrogravitācijas ietekmi uz cilvēka ķermeni.

Dalībnieki tiks baroti ar speciālu, sabalansētu uzturu.

Pirmo 11-15 dienu laikā  dalībniekiem būs ļauts pārvietoties pa iestādi un darīt ierastus darbus. Tiks veikti testi, lai noteiktu viņu kaulu, sirds, muskuļu, asinsrites, smadzeņu un nervu sistēmas normālo stāvokli. Papildus tiks veikti vestibulārā aparāta testi, kā arī noteikts imunitātes līmenis.

Pēc šīm 11-15 ievada dienām dalībniekiem būs jāpavada gultā 90 dienas, izņemot dažus brīžus īpašu uzdevumu veikšanai. Gulta būs nedaudz sasvērta tā, ka kājas atradīsies nedaudz augstāk par galvu. Katru dienu nomodā jāpavada 16 stundas, bet 8 stundas tiek atvēlētas miegam. Zinātnieki sekos līdzi organisma stāvoklim - sirds, asinsrites, kaulu, muskuļu un citām sistēmām.

Pēdējās 14 dienās jeb atgūšanās periodā dalībnieki atkal varēs brīvi pārvietoties pa laboratoriju. Tomēr aktivitātes tiks uzsāktas palēnām. Atkārtoti tiks veikti organisma sistēmu testi.

Dalībniekiem jābūt nesmēķētājiem un ar labu veselību. Slimību vēsturē nedrīkst parādīties kardiovaskulāras, neiroloģiskas, gastrointestinālas vai muskuļu un skeleta sistēmu saslimšanas.

Ja esat uz kaut ko tādu gatavs un uzskatat, ka atbilstat visām prasībām - aizpildiet šo formu un kas zina, varbūt kļūsiet par NASA eksperimenta objektu. Pēc tam varēsiet padalīties ar iepaidiem, vai gulēšana ir vieglāka par mācībām vai darbu.