Kosmiskas idejas jūsu dārzam

Publicēts: 28.09.2009

Mēs dzīvojam uz Zemes, kura atrodas Saules sistēmā, kura atrodas Piena Ceļa galaktikā, kuras centrā ir supermasīvs melnais caurums. Bet vai jūs zinājāt, ka uz Zemes atrodas vēl viena Piena Ceļa galaktika, kuras centrā ir "melnais caurums"?

Šī galaktika atrodama Havaju salās. Galaxy Garden autors ir Džons Lombergs. Tas ir dārzs, kurš atveido Piena Ceļa galaktikas formu, uzbūvi un sastāvdaļas - putekļu joslas, zvaigznes, lodveida zvaigžņu kopas, miglājus un pat melno caurumu galaktikas centrā.

Dārza, kura diametrs ir aptuveni 100 pēdas, izveide ilga aptuveni 8 gadus. Viena pēda ir 1000 gaismas gadu liels attālums.

"Galaktika vienmēr mani ir saistījusi," stāsta mākslinieks. "Cilvēki nezina, kas īsti ir galaktika, viņi nespēj apjaust mērogus. Viņi bieži jauc to ar Saules sistēmu. Es vēlējos radīt modeli, kas ļautu cilvēkiem apjaust galaktikas mērogus."

Miglājus atveido dažādu krāsu hibiski, zvaigžņu miriādes - zelta putekļu krotonu krūmi, kuru zaļās lapas ir nosētas ar dzeltenīgiem punktiem. Uz vienas no lapām jūs varat atrast arī Saules sistēmu un tuvākās zvaigznes. Galaktikas centrā jūs atklāsiet "melno caurumu".

Izvilkumi no pareizo atbilžu klāsta:

• Šitais ir Galaxy Garden Havaju salās, Paleaku Peace Gardens Sanctuary. Ap 30 m (100 pēdu) diametra mūsu Galaktikas modelis ir bāzēts uz reāliem astrofizikas datiem - ar to saprotu, ka noteiktu augu sugu izvietojums atbilst noteiktiem veidojumiem (spirālzaru konfigurācijai, putekļu mākoņiem, pārmilžu asociācijām, u.tml.). Jaukuma autors ir mākslinieks Jons Lombergs.
    Avots: http://www.galaxygarden.net/
    P.s. Nebija ne jausmas, kas tas tāds, bet Googles tante momentā pateica :) - biju pareizos keyword izdomājis.

• Šoreiz ļoti viegls uzdevums gadījās. Dārza spirālveida izskats uzreiz asociējas ar galaktiku, ja aizdomājas par astronomiju.
    Šis ir Galaktikas dārzs (ja burtiski iztulko), Piena ceļa modelis izveidots no augiem. Atrodas Havajās. Precīzs nosaukums ir diezgan grūti salasāms, par izrunāšanu nemaz nerunājot, tāpēc angļi versija: Paleaku Peace Gardens Sanctuary in Kona, Hawaii.
    Autors šim darbam - Jon Lomberg.
    Sarakstīt par šo darbu var diezgan daudz, tomēr labāk ir apskatīties paša dārza mājas lapu:
    Tai pat lapā var redzēt arī mērogus un ko kas simbolizē:
    Šajā mājas lapā ir diezgan daudz informācijas atrodams.

• Galaktikas dārzs (Galaxy Garden) ir Piena ceļa galaktikas modelis, kas atrodas Lielajā Havaju salā. Šis 100 pēdu diametra dārzs precīzi attēlo Piena ceļa galaktiku, izmantojot apmēram 1000 rūpīgi izmeklētus augus, kas simbolizē īstas zvaigznes un miglājus. Modeļa centrālajā daļā atrodas unikāla strūklaka, kas attēlo gigantisku melno caurumu, kas atrodas mūsu galaktikas centrā. Attēls uzņemts 2007.gada septembrī, bet publiskai apskatei dārzs bija pieejams no 2007.gada 21.oktobra.
    Galaktikas dārzu iecerēja un izveidoja slavenais astronomijas māklinieks Džons Lombergs (Jon Lomberg). Dārzs atrodas Paleaku Miera dārzos Sanktuarā, bezpeļņas 9-akru botāniskajā dārzā Konas apgabalā.
    Mūsu Saules atrašanās vieta norādīta ar mazu dārgakmeni uz zelta-putekļu krotona lapas, kuras raibās lapas simbolizē zvaigžņu laukus.

• Tā ir Piena Ceļa Galaktika :)
    tb, Piena Ceļa Galaktikas attēlojums akmens dārza veidā. Balstoties uz reāliem astronomiskiem datiem par Galaktiku, Galaxy Garden (http://www.galaxygarden.net/) 2007.gadā izveidoja mākslinieks Jon Lomberg. Galaxy Garden atrodas Paleaku Peace Gardens Sanctuary, Kona, Hawaii. Tas ir 100 pēdu liels (1 pēda = 1000 ly). Vispār interesanti. Veidojumā ir iekļauta ne tikai Galaktikas forma, bet arī saturs. Vieni augi apzīmē zvaigznes, citi miglājus, citi zvaigžņu kopas, utt. Pats "Galaktikas" kodols ar visu melno caurumu vien ko ir vērts.
    PS. Pačolēju Google Earth. Tur var redzēt citus inčīgus dārzu veidojumus, bet Galaxy Garden neredz. Varbūt Googles bilde pārāk veca?... :-/

Interesantie varianti:

• Izskatās pēc ''Piena ceļa'' galaktikas atveidojuma.

Rezultāti:

Dalībnieks Nedēļas punkti Rudens punkti Gada punkti