marsa eksotiskā draza

Viss, kas saistīts ar Saules sistēmu

marsa eksotiskā draza

Postby cydonia » 06 Feb 2013, 10:44

šķiet eksotiskā draza tur pa marsu mētājas. nesen starspace.lv jau bija raksts par marsietes auskaru.

nu mums ir jauns kandidāts..... (oriģinālā bilde te)

jācer, ka curiosity tiks dots uzdevums izpētīt artifaktu tuvāk. citādi patlaban ļaudis nodarbojas ar minēšanu... un nevienas sakarīgas domas.
- tas ir ričarda hoglana (konspirāciju teoriju piekritējs) divritenis
- curiosity birst skrūves
- maikla kolinsa (astronauts) kamera
- atliekas no marsiešu kuģa, kas uzskrējis uz sēkļa
- nagla marsiešu betonā
- ūdenskrāns
- senos laikos pie tā piesēja roverus
- nespiediet to podziņu
- diez ko par to saka marsieši?
- duglasa quaida (no total recall) komunikācijas ierīce
- beidzot atradu savu monopola figūriņu
- neskatieties uz spīdīgo, tas cenšas novērst mūsu uzmanību

a tavas domas?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe. - (c) Albert Einstein
cydonia
Milzis
Milzis

Re: marsa eksotiskā draza

Postby Spam » 06 Feb 2013, 13:38

Marsieši tīšuprāt izbēruši ap roveru drazu, lai tas pētītu spožus nieciņus kamēr beidzas kodoldegviela un tā arī neieurbtos nevienam marsietim pakaļā, dzīvību meklējot. :lol:
Spam
Miglājs
Miglājs

Postby cydonia » 10 Feb 2013, 21:20

update (vajadzēs sarkan-zilās brilles)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe. - (c) Albert Einstein
cydonia
Milzis
Milzis

Postby cydonia » 12 Feb 2013, 11:41

zinātnieki esot nākuši klajā ar skaidrojumu, kāpēc novērojamais artifakts esot visnotaļ dabisks veidojums. ticu. bet nesaprotu, kāpēc šo fenomenu tomēr nevar aplūkot tuvāk? m?
cydonia
Milzis
Milzis

Postby cydonia » 13 Feb 2013, 11:41

cepiens iz universe today komentāriem par tēmu...

ARE YOU F'N KIDDING ME??? Seriously... I mean do any of those pictures look remotely the same, and a smooth looking rock and something that looks like metal are two totally different things IMO. Like Hans said earlier. WHY on earth do the send this freaking rover to mars when they can't make a pit stop at something that actually does look seriously interesting?? They could of used the chem cam on it and POW! We know exactly what it is..... I know you guys are on a schedule and all, but you have like 10 years to get where your going. JEEZ NASA, at least use our multibillion dollar TAXPAYER machine to analyze something that a good portion of the public finds strange! Stop looking for traces of water, when we all know that it was there in abundance and do something useful with that LIFE SIZE remote control car!!!!
cydonia
Milzis
Milzis

Return to Saules sistēma